Wellcome To Kg. Paris Kinabatangan Sabah Malaysia. Hope Enjoy Your Stay Here, "Sabah Land Below The Wind"

Rabu, 8 Disember 2010

Uncle Seekers: Cari Publisiti Murahan Atau Menjatuhkan Maruah Wanita

Siapa sebenarnya Uncle Seekers, penulis rasa ramai yang sudah tahu. Jadi tidak payah nak cerita panjang lebar tentang seseorang yang suka merapu dan kenyataannya sering membawa keraguan.


Apa yang penulis nak persoalkan ialah kisah cinta yang kononnya mengikut Uncle Seekers pernah terjalin dengan bekas Raja Permaisuri Agong, Siti Aishah.

Kalau di lihat dari gambar-gambar yang di dedahkan, penulis tidak menolak mungkin suatu ketika pernah terjalin hubungan intim di antara mereka berdua.



Walau setinggi mana darjat seseorang, manusia tetap manusia. Nafsu adalah sesuatu hal yang amat sukar dibendung. Mungkin title bekas Permaisuri Agong menjadi halangan atau ada pihak-pihak tertentu yang tidak ingin imej mereka terjejas maka hubungan tersebut tidak dapat di teruskan.


Di sinilah dapat kita nilai kejujuran dan sikap sebenar siapa Uncle Seekers. Penulis tidak ingin memburukkan sesiapa dalam hal ini, perkara telah terjadi. Perkara yang sepatutnya menjadi rahsia mereka berdua, bukan orang lain yang mendedahkan tapi Uncle Seekers sendiri.



Apakah memang benar cinta mereka pernah wujud, atau Uncle Sekers sendiri yang bertepuk sebelah tangan? Mendedahkan gambar-gambar yang tidak semestinya menceritakan perkara sebenar tapi telah di manupilasi dengan sendirinya telah mendedahkan siapa sebenarnya Uncle Seeker dan betapa rendahnya moral belia.

Dan siapakah yang akan berani menaruh kepercayaan kepada Uncle Seekers terutama kaum wanita. Kes pendedahan ini sudah cukup menjadi iktibar agar perkara yang sama tidak akan berulang.

0 comments: