Wellcome To Kg. Paris Kinabatangan Sabah Malaysia. Hope Enjoy Your Stay Here, "Sabah Land Below The Wind"

Rabu, 15 September 2010

Anjing Barat Buat Hal Orang Islam Jadi Korban

Pada pandangan anjing-anjing barat, Islam adalah agama ekstrimis. Ini kerana orang-orang Islam sanggup membunuh walau harus mengorbankan diri sendiri, sanggup menyembelih anjing-anjing barat. Mereka mengelar orang-orang Islam yang berjuang di negara sendiri sebagai pengganas.

Tapi apakah betul perbuatan segelintir para pejuang Islam yang ekstrim tanpa penyebab yang munasabah? Kenapa setiap permasalahan harus orang-orang Islam yang dipersalahkan. Apakah betul para pejuang Islam yang ekstrim ini yang memulakan atau para anjing-ajing dari barat yang mulakan provokasi.

Titik permulaan keganasan para pejuang Islam bermula dari Palestin. Kita sudah maklum warga Palestin di halau dari tanah-tanah mereka, ramai di bunuh dengan kejam. Ini semua perbuatan rejim Zionis dengan sokongan anjing dari Amerika.

Bila Amerika dan Britain menghantar anjing-anjing mereka memperkosa negara Iraq, adakah negara lain menghalang termasuk negara Islam. Kalau penulis tak silap ada dua negara Islam menjadi tali-barut kepada anjing-anjing ini, Turki dan yang amat memalukan sekali negara asal-usul agama Islam iaitu Arab Saudi.

Pernahkah negara Iraq menyerang mana-mana negara barat? Beribu-ribu rakyat Iraq terkorban ditangan anjing-anjing ini. Tidak satu pun negara di dunia ini yang mengelar mereka pengganas. Apakah negara barat punya hak muthlak untuk menakluki mana-mana negara Islam sesuka hati mereka?

Penghinaan mereka terhadap Nabi Muhammad s.a.w. serta Al-Quran. Bukankah itu semua provokasi yang mereka mulakan. Jika negara-negara Islam tidak berani menghadapi anjing-anjing barat tidak mungkin tidak ada individu-individu yang punya semangat Islam sejati bangkit menentang ketidak-adilan ini.

Selagi hak umat Islam di perkosa, kesucian umat Islam dihina selagi itu kumpulan-kumpulan Islam yang ekstrim tetap wujud bagi pihak negara-negara Islam yang tidak pernah ingin bersatu.

0 comments: